Herroepingsrecht
Herroepingsrecht voor consumenten
(Een consument is elke natuurlijke persoon die een rechtshandeling aangaat voor doeleinden die overwegend niet commercieel of niet zelfstandig zijn).
Wij aanvaarden de annulering van een bestelling voordat het product is verzonden of geproduceerd. Als de bestelling wordt geannuleerd, krijgt u het volledige bedrag terugbetaald. Wij kunnen de bestelling niet annuleren als het product al verzonden is.
Retourzendingen (indien van toepassing)
Wij accepteren het terugsturen van producten. Klanten hebben het recht om binnen 14 dagen na levering van het product een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om uw retourzending te voltooien, hebben wij een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig. Gelieve onze klantendienst te vragen om er zeker van te zijn dat u het pakket naar het juiste adres stuurt.
Opmerkingen
Individueel bestelde of gepersonaliseerde artikelen hebben geen recht op terugbetaling binnen 14 dagen.
Indien de terugzending door de consument is veroorzaakt, dient de consument de verzendkosten voor zijn rekening te nemen. De specifieke vergoeding moet gebaseerd zijn op het expresbedrijf dat u kiest.
Indien door onze schuld de ontvangen goederen beschadigd of onjuist zijn, is de consument om deze reden niet verplicht de verzendingskosten te betalen.
De consument betaalt geen herstockeringskosten voor het terugsturen van een product;
Terugbetaling (indien van toepassing)
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en beoordeeld, sturen wij u per e-mail een ontvangstbevestiging. Wij zullen u ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Indien goedgekeurd, zal uw terugbetaling worden verwerkt en een krediet zal automatisch worden toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode binnen een bepaald aantal dagen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing).
Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgemaakt. Neem vervolgens contact op met uw bank. Het duurt vaak enige tijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als u dit alles hebt gedaan en nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via support@loliva.nl
Neem contact op met onze klantendienst opĀ support@loliva.nlĀ om het retouradres te verkrijgen.